Voorpret is begonnen. Online ingechecked en.... ieder aan de andere kant van het vliegtuig’

17 juli 2018 - Loosdrecht, Nederland

Omdat wij de eerste weken samen met Senna en Laura reizen hebben we gisteren geprobeerd om stoelen te ‘kopen’ zodat we bij elkaar konden zitten. Dat lukte niet - op de ene of de andere manier kon dat niet voor mijn en Maxe’s vlucht.

Dus dan vanavond maar bij de eerste mogelijkheid ingechecked.

En toen konden we dus niet meer naast elkaar zitten!  Allebei aan de andere kant van het vliegtuig! 😰😰😳

Gebeld met de Emiraten. Die hebben beloofd het bij de checkin te regelen. Of zo.

Geen stress. Keep cool. Het komt goed. Enzo!

#eengoedbeginishethalvewerk

#neeikzitnietopmijnkoffer

#alleskomtgoedaltijd

1. Pauke teunissen:
    18 juli 2018
    komt goed! En anders heeft ze altijd nog haar digitale entertain-vriend, daar kom je wel n uurtje of 8 mee door :-)
  2. Jolanda:
    Zo dat belooft een groot avontuur te worden voor jullie!!! Geniet ervan x
  3. Bep:
    18 juli 2018
    He lievies, heel veel plezier en een goede reis. Dikke knuffel van ons
  4. Marieke:
    Wat leuk dat je samen reist met Laura.. geniet ervan.. groot avontuur.. 🤗
  5. Denise:
    19 juli 2018
    Geniet ervan met elkaar. Wordt vast een onvergetelijke reis. Kijk uit naar de verhalen 😊