Naar huis!

31 augustus 2018 - Kuala Lumpur International Airport, Maleisië

sochtends vroeg naar de receptie voor de transfer naar de Jetty. Behoorlijke reis voor de boeg. Eerst twee uur boot - dan vijf uur auto.

Ik maak me nogal druk over die autorit. Niet zozeer het verkeer maar ik ben me pijnlijk bewust dat panne met de auto leidt tot stress. En daar heb ik echt geen zin meer in......

Maar de auto staat er nog. Hij Is onbeschadigd (op de deuken die er al waren na dan). Koffers zitten er nog in. Gelukkig.

Eerste anderhalf uur naar Kluang. Daar naar de Mall voor de Pokémon kaarten. En heerlijke sushi. Echt lekker.

Tweede helft van de rit (nog drie uur) ook voorspoedig. Bij het inleveren van de auto geen enkel probleem - de extra deuk die we in Melakka gemaakt hadden viel niet op ;-). Ook voelde de jongen in kwestie zich blijkbaar nogal schuldig over de hele platte band affaire. De auto ging ‘’in maintenance’. Inderdaad wel tijd ja. De airco was ook al niet meer top.

We lopen richting AirPort en worden opgepikt door het  golfkarretje van het hotel. Jeetje wat een heerlijke oase is dit! Het Sama Sama hotel ligt direct naast het vliegveld in een grote tropische tuin. De ontvangst is echt super vriendelijk en ok - dit is een duur hotel - maar de service en de kamers zijn er dan ook naar. Heerlijke bedden. Alles automatisch. Geluidsdicht. Fijne conciërge. Echt top.

Snel naar het zwembad. Daar leert Maxe wat vriendjes kennen en ik klets lekker met een Nederlandse dame. Wijntje. Hamburger aan de waterkant. Zwemmen tot het donker is. We hebben alle tijd. Morgen hoeven we niks alleen maar vliegen.

Omdat we al op het vliegveld zijn kan opstaan op een christelijke tijd. Om half acht zitten we aan het meest luxueuze ontbijt deze zes weken.

Stokbrood. Dumplings. Kaas. Cappucinno. Echt We kunnen ons geluk niet op. Wat is dit ontspannen - ook echt een fijn idee dat we al op het vliegveld zijn!!!

De koffers worden gewrapped. Het golfkarretje brengt ons naar de terminal....

Dubai en dan Amsterdam. 12 uur vliegen. 16 uur reizen. Here we come!!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade